Tweedehands woensdag

Op deze plek zet ik elke woensdag een gratis tweedehands gekregen voorwerp en de gulle gever in het zonnetje.

Deze week de wereldbollamp van mevrouw De H.:

Mevrouw De H. gaan we wel vaker tegen komen de komende tijd hier, want het huis staat vol met spulletjes die we van haar kregen, het meest voor de keuken maar ook deze lamp. Het is de nachtlamp van Zoon, al bijna 1,5 jaar en de lamp is ook bijzonder geschikt voor uitleggen over werelddelen en plekken die aangewezen moet worden. Natuurlijk kunnen we in het kader van energie besparen de lamp beter uitdoen, maar daar is Zoon nog niet aan toe (er zit wel een spaarlamp in hoor….)

Een gedachte over “Tweedehands woensdag

  1. Mijn opa en oma hadden heel lang zo'n wereldbol staan, van mijn oom (of voor mij: Jacob, anders voelt hij zich zo oud – hij is jonger dan mijn vriend) geweest. Wat er mee gebeurd is weet ik niet, misschien staat hij nog bij hen op zolder, of misschien heeft Jacob het ding mee genomen.

    Like

Zeg het maar!

