wat gaan we eten deze week?

Komende week is restjes week. Niet dat ik dan niets nieuws maak maar het plan is vooral om een gat in de vriezer te slaan. Er staan wel een paar maaltijden op stapel maar de rest wordt uit de vriezer geplukt, en wat dat is dat zien we op dat moment wel….

Vandaag aten we een groenteburger met pasta & tomatensaus met daarbij een salade van rucola, olijven, wortel en verse kruiden.
Morgen eten we, denk ik,  een roerbak met rode linzenpuree, vis en rijst.
Dan staat er nog op stapel om vers te worden gemaakt:
koolrabi met peterseliesaus en spekjes
bietentaart met geitenkaas en walnoten

En voor de rest zien wel wel. Ik ga ook nog in ieder geval rabarberjam maken. De rabarber ligt al klaar. Ik ben er wat huiverig voor want ik kreeg vroeger altijd rabarbermoes van de moeder van mijn eerste vriendje en dat was zo zuur dat ik het daarna nooit meer gegeten heb. Maar het zit wel bomvol vitamine C en je moet er toch een smakelijke jam van kunnen maken, hoop ik. Ik heb een recept bedacht en of het wat wordt, dat merken jullie wel!

Een gedachte over “wat gaan we eten deze week?

Zeg het maar!

