Tweedehands woensdag

Vandaag op Tweedehands Woensdag een

In Memoriam:
MAGIMIX,
gaf de geest in april 2011
na 2 jaar trouwe dienst
van dagelijks hakken en raspen
en daarvoor zeker 30 jaar trouwe dienst bij mevrouw De H.
Nu moet ik weer handmatig hakken en raspen
Dat valt tegen!
7 gedachtes over “Tweedehands woensdag

  1. nou met een 'eenvoudig' moulinexje zou ik superblij zijn hoor! Ik woon in Hoorn (NH), is dat enigszins in de buurt van waar jij woont? Ik ben zelf niet mobiel maar mijn Schatje wel….
    Het is niet dat ik te lui ben om te hakken en te raspen, maar ik beschik helaas over weinig energie en kracht, dus ben ik er enorm mee geholpen….

    Like

Zeg het maar!

