Tweedehands woensdag

Twee weken geleden plaatste ik op Tweedehands Woensdag een In Memoriam omdat ik afscheid moest nemen van mijn Magimix, die na trouwe dienst de geest gaf. Wat ik toen niet kon vermoeden, was dat er een klein en vooral gul engeltje dat berichtje las en dat vervolgens besloot om contact met mij op te nemen met de mededeling dat ik haar Moulinex mocht hebben! Het bleek dat we niet al te ver van elkaar vandaan woonden en afgelopen zondag haalde Schatje, onderweg naar het verjaarsfeest van Oom en Tante, de Moulinex op.

Is het geen dotje! En hakken en raspen dat ie doet! Plus sinaasappels persen, een meerwaarde ten opzichte van de Magimix. Ik ben diep geroerd door het feit dat ik zomaar zoiets cadeau krijg van een bloglezeres. Ik heb haar natuurlijk wel in ruil wat verwend, met bloemen uit eigen tuin,een aarbeienplantje en een pot zelfgemaakte rabarberjam, dus ik hoop dat de ruil haar ook plezier heeft opgeleverd.

lieve ‘met het oog op de toekomst’, ik weet niet of je dit leest, maar je bent een tof mens!

7 gedachtes over “Tweedehands woensdag

  1. Wat lief van haar en voor jou hartstikke fijn!
    Net als Vlasje, was 'k ook benieuwd hoe het haar zou gaan?
    Maar je hebt gelijk dat er natuurlijk een berichtje gestuurd kan worden via de blogsite.
    Groet

    Like

  2. Heee Spaarcentje,
    Wat fijn dat je zo blij met de keukenmachine bent! Ik ben ook heel blij met het aardbeienplantje en de rabarberjam is heerlijk (laat je Schatje en je prachtige zoon maar kletsen, zit helemaaaal niet teveel kaneel in :-))! Ik heb al bedacht dat die waarschijnlijk ook heel lekker op pannenkoeken is, dat ga ik van de week uitproberen.
    Wat bijzonder om hier te lezen dat er mensen zijn die zich afvragen hoe het met me gaat. Nou, sinds een paar dagen ietsje beter, maar na het overlijden van mijn vader was de ellende nog niet over, al lijkt het nu heel langzaam de goede kant op te gaan. Omdat ik er al dagen mee in mijn hoofd zit om misschien toch af en toe weer eens een blogje te gaan schrijven, denk ik dat ik binnenkort even een korte update schrijf. Het is wel fijn om te weten dat er mensen meeleven, bedankt daarvoor.
    Heel veel plezier met je keukenmachine, Spaarcentje, ik hoop dat hij het nog jaren volhoudt!

    Like

  3. Wat lief! ik vroeg me ook al af hoe het
    met met haar ging…
    ben blij dat ze binnenkort terug gaat bloggen.
    Ik wou jou ook bedanken voor de tip met
    het kopje azijn in lauw water voor t-shirts
    met gele vlekken. Mijn dochter heeft drie
    verder nog hele mooie witte t-shirts waar ik dit
    probleem mee had….ik heb je tip geprobeerd en ze zijn weer mooi wit!
    Dank je wel!
    liefs

    Like

Zeg het maar!

