Lief en leed met elkaar delen

Wat is het bijzonder dat mensen zo met elkaar meeleven, ook in de blogwereld. Gisteren plaatste ik het stukje waarin ik schreef dat ik een Moulinex heb gekregen van oog op de toekomst. Naar aanleiding van dit stukje, schreef een aantal mensen dat ze zich afvroegen hoe het met haar gaat. Gelukkig reageerde ze zelf ook, en ik neem even de vrijheid om haar reactie hier neer te zetten:

Heee Spaarcentje,
Wat fijn dat je zo blij met de keukenmachine bent! Ik ben ook heel blij met het aardbeienplantje en de rabarberjam is heerlijk (laat je Schatje en je prachtige zoon maar kletsen, zit helemaaaal niet teveel kaneel in :-))! Ik heb al bedacht dat die waarschijnlijk ook heel lekker op pannenkoeken is, dat ga ik van de week uitproberen.
Wat bijzonder om hier te lezen dat er mensen zijn die zich afvragen hoe het met me gaat. Nou, sinds een paar dagen ietsje beter, maar na het overlijden van mijn vader was de ellende nog niet over, al lijkt het nu heel langzaam de goede kant op te gaan. Omdat ik er al dagen mee in mijn hoofd zit om misschien toch af en toe weer eens een blogje te gaan schrijven, denk ik dat ik binnenkort even een korte update schrijf. Het is wel fijn om te weten dat er mensen meeleven, bedankt daarvoor.
Heel veel plezier met je keukenmachine, Spaarcentje, ik hoop dat hij het nog jaren volhoudt!

Ik heb een link geplaatst, tussen de favoriete blogs en zo zien we het meteen als er weer een stukje verschijnt! En ik zou zegggen: stuur haar eens gewoon via haar blog een berichtje, als je aan haar denkt en wilt weten hoe het met haar gaat. Want ik weet uit ervaring dat veel mensen in ‘slechte tijden’ mee leven maar dit niet altijd laten merken, omdat ze niet weten hoe, of uit terughoudendheid. Laten we eens iemand die het verdient overstelpen met lieve reacties, gewoon omdat we allemaal weten hoe het voelt als je tegenslag ervaart, als je verdrietig bent, of als je zorgen hebt.

2 gedachtes over “Lief en leed met elkaar delen

Zeg het maar!

