Niet alleen van prosecco word ik blij!

Bedankt voor alle reacties op mijn stukje van gisteren! Blijkbaar was het erg herkenbaar. Gelukkig, daar voel ik me meer mens door!! Maar niet alleen prosecco is lekker met dit warme weer. Ook muntthee is niet te versmaden en toch nog altijd goedkoper dan die doos prosecco;- .

We ‘struikelen’ hier over de munt in onze tuin. Veel thee drinken dus! En eh, muntpesto maken, muntdressing, munt over de sla, tomaten-muntsaus…..

En als we dan met een kopje muntthee door de tuin naar de slootkant lopen dan zien we dit:

net uit het nest

voor het eerst zwemmen

er zit er nog één verstopt maar die zie je niet….
5 jonge zwarte zwaantjes, tegenover onze tuin geboren. Dat maakt me toch wel op zijn minst familie, ik zag ze zowat uit het ei komen, de eerste zwempogingen, het overspannen trompetteren van pa en ma die het verschrikkelijk druk hebben. Heel mooi om te zien, gratis en voor niets!
8 gedachtes over “Niet alleen van prosecco word ik blij!

  1. Wow wat een prachtige foto's heb je gemaakt!

    En muntthee is erg lekker! We gooiden het vroegah vaak op de zelf gemaakte vuurtjes. Ruikt heel even heel lekker 🙂

    En prosecco… heerlijk! Heb een fles van de Al.di voor € 3,49 en die is goed binnen te houden hoor.

    Like

  2. neen niet zó tam Izerina, zeker niet met kleintjes, maar ze eten wel uit mijn hand. Als ik in de tuin zit, maken ze zich kenbaar met allemaal geluidjes, dan dobberen ze voor de tuin heen en weer en maken duidelijk dat ze aandacht willen.

    Like

Zeg het maar!

