Het is zo’n dag

Een dag die niet lekker loopt. Met Gierende Hormonen. Met een internetaansluiting die eruit lag. Met een onbestemd gevoel. Met de pest in het lijf omdat we een belastingaanslag kregen van €600. Met pijn in het lijf omdat ik deze week te vaak over mijn grenzen ging.
Maar ook een dag dat ik een prachtige bos bloemen kreeg. Met fijne momenten met vriendin I en haar 3 jarige T, die je de oren van je hoofd kletst. Met lekker roetsjen in de keuken op mijn nieuwe zadelkruk. Met een maaltijd die voor me bereid wordt want het is ‘Oma Kookt-dag. En met een tas vol met was die ik klaar heb gezet en die ik niet hoef te wassen, omdat ze die mee neemt (maaltijd er in, was er uit……) Met de laatste (opgenomen) aflevering van Dexter die ik straks ga kijken. En met heerlijk gierende wind en Hollandse luchten.

7 gedachtes over “Het is zo’n dag

  1. Wat een pech, maar zo te lezen ook nog wel fijne dingen die je blij maken. Met name die kruk lijkt me super om zittend in de keuken te werken. En er wordt ook nog voor je gekookt! Maak ik nou nooit mee 😦
    Sterkte met de dompers en geniet van het andere!

    Like

Zeg het maar!

