Tweedehands woensdag

Is het geen schoonheid? De kast van Oma Cor, de moeder van de oma van Schatje. De kast is in de loop van een eeuw verhuisd van Oma Cor naar Oma Fientje naar Oom en Tante naar Schatje en kwam toen in ons huis te staan. Onze dvd-voorraad staat erin en wat losse rommeltjes. Ik ben reuze blij met zo’n kast met geschiedenis.
3 gedachtes over “Tweedehands woensdag

  1. Jazeker vind ik het een schoonheid! Wij hebben precies hetzelfde exemplaar in de kamer staan. Maar deze komt van ome Bertus, hij stod destijds al bij hem in de schuur, wij hebben hem laten opknappen en hij doet alweer jaren dienst als opbergruimte voor onze administratie!

    Like

  2. Prachtig!
    Zelf houd ik ook enorm van meubels met geschiedenis, en heb ik ons tijdelijk appartement ook volgesjouwd met meubels waarvan ik weet waar ze gestaan hebben, wie ze geschilderd of geherstofeerd heeft, en wie er in geleefd heeft. Ik hou ervan, en hoop dat het vriendje ervan leert houden nu hij er middenin woont 😀

    Like

Zeg het maar!

