Wat wordt het weekmenu?

Nou geen flauw idee. Gisteren zou de groente- en fruittas worden geleverd maar al wat ik zag, geen tas. Wel kreeg ik 2 keer een mail van de kweker dat het vrijdagavond geleverd zou worden. Ik vermoed dat organisatie en planning niet de sterkste kan van deze man is. Wel baal ik er van. Ik moest de rest van de boodschappen doen zonder te weten wat er in de tas zit. Nu vallen er geen doden maar ik vind het prettig om het te weten en dingen op elkaar te kunnen afstemmen.

De start was ook al rommelig vorige week, ik geef het een maand de tijd, en blijft het zo dan zeg ik het weer op. Dat heeft wel weer gevolgen want als ik geen biotas meer aan huis krijg geleverd moet ik die groenten weer in de biowinkel halen en kan ik net zo goed stoppen met de maandelijkse bestelling voor de rest van de spullen in de biowebshop. En dat deed ik juist voor het gemak, om mijn energie te sparen. Helaas zit er geen andere leverancier in de buurt die biologische groenten en fruit aan huis levert.

Ook benaderde ik vorige week een biologische slager die aan huis levert. De slager huist in Amersfoort maar levert door heel Nederland. Ik wou dat wel eens gaan proberen. Dus ik plaatste een bestelling en koos voor de optie vooruit betalen. Ik kreeg een bevestigingsmail met de opmerking dat geleverd zou worden na ontvangst van de centjes. Maar waar ik ook keek, ik zag geen rekeningnummer, niet op de order maar ook nergens op de website van de beste man. Dus stuurde ik een mail met het verzoek mij een rekeningnummer te sturen. Omdat ik geen reactie kreeg, stuurde ik 3 dagen later weer een mail. Dat is nu 5 dagen geleden.

Is dit symptomatisch of zo? Zijn bioleveranciers alleen in staat om mooie producten te maken maar ontbreekt het aan organisatietalent? Moet de beste slager zich bij zijn vak houden en alleen maar lekkere worsten draaien in plaats van een website te bouwen? Dat besteden ze toch wel uit zou je denken? Heb ik nou zo’n pech of is dit herkenbaar en trek ik nu een beerput open?

Advertenties

2 gedachtes over “Wat wordt het weekmenu?

  1. Jouw ervaringen zijn heel vervelend en ook niet echt begrijpelijk.
    Ik heb wel zulke ervaringen gehad met zowel bio als niet bio.
    Als het je niet bevalt, zou ik er gewoon mee stoppen maar wel aangeven waarom je stopt.
    Misschien kunnen ze het dan corrigeren…

    Gr,
    Julia

    Like

  2. Wat vervelend,dat dit nog niet loopt.Ik hoop voor je,dat het lukt en je niet naar het chagrijn terug hoeft.Ik heb bij bio-bezorgers niet echt meer fouten meegemaakt,dan bij anderen. Groeten Izerina

    Like

Zeg het maar!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s