Over de groentetas die maar niet kwam….

De tas kwam maar niet en kwam maar niet, dus belde ik. ‘Mijn’ bioboer dacht dat ik er mee was gestopt. Ik had 2 weken overgeslagen omdat de opbrengst uit eigen tuin opgegeten ging worden. Daarna maakte ik wel weer geld over, maar er kwam niets. Later ontving ik een mail waarin hij meldde dat hij geen betaling had ontvangen. Na wat geharrewar bleek dat er nog iemand met dezelfde achternaam het groentepakket heeft. Gelukkig kon ik hem zojuist nog even ‘live’ spreken toen hij alsnog de groenten kwam afleveren en heb ik afgesproken naast de overschrijving voortaan ook even te mailen over gewenste levering of niet.

Tot zover! Er zat weer veel lekkers in: courgette, bloemkool (we hebben net die lading van onszelf weggewerkt), aardappelen, kruisbessen, kersen, rode bessen, een heleboel wortelen,4 grote bieten en 2 grote preien. Schatje is weer thuis dus niets verhindert mij om weer zelf te koken. Ook voor de vriezer-voorraad, dan hoeven we de week voor de vakantie weinig in te slaan en alleen maar de vriezer leeg te eten, dat scheelt ook weer!

8 gedachtes over “Over de groentetas die maar niet kwam….

  1. Wat een aparte boer….Nou ja, je hebt nu weer duidelijkheid én lekkere groenten!
    Van onze bezorgdienst krijg ik iedere week een herinneringsmailtje, of ik nog wil bestellen. Vorige week heb ik overgeslagen maar deze week wil ik wel weer een groenten/fruitpakketje.

    Like

  2. Ik heb ook even gekeken of een groentetas in de buurt van Zwolle mogelijk is. En wat blijkt: Ja natuurlijk! Ik ben niet alleen goedkoper uit, ik heb ook nog eens biolische groenten – en dat het een verassing is wat ik krijg, vind ik niet erg. Eet smakelijk!

    Like

Zeg het maar!

