Tweedehands woensdag

Gekregen van de al vaker genoemde mevrouw De H: een naaimachine, met alles erop en eraan. Het duurde even voordat ik hem durfde te gebruiken want alleen al de achteruit-knop vinden was een heel gedoe, te meer daar ik in eerste instantie het boekje er niet bij kreeg. Gelukkig volgde het boekje later en kwam het allemaal goed. Hij heeft me al best veel geld bespaard, die naaimachine…

7 gedachtes over “Tweedehands woensdag

  1. Oh, geweldig, een Pfaff. Vorig jaar kocht ik een nieuwe maar die is z'n geld dubbel en dwars waard. Wil nooit meer een ander merk!! Maar hij staat bij mij dan ook bijna dagelijks op tafel.

    Like

  2. Voor iedereen met naaimachineproblemen die dit leest: gerrijts stadskanaal handleidingen naaimachines gogelen en je vindt vrijwel zeker wat je zoekt. Wat een service en ik ben er nog nooit geweest maar vriendin wel, woonde daar en is zeer tevreden over de winkel zelf en de reparatieservice. Overigens: naaimachines die een tijd weggestopt hebben gestaan eerst op kamertemperatuur laten komen, alle stof en pluisjes weghalen, voor naaimachines bestemde olie gebruiken overal waar dat moet en mag, dan naald en spoeltje weghalen en een poosje “droognaaien”, pas daarna de machine uitproberen, de meeste stilstandproblemen zijn dan al opgelost.

    Like

Zeg het maar!

