Onderweg naar de kerstboom

In kleine stapjes voorbereiden op de kerstboom, dat bevalt mij het best. Van mij hoeft het niet zo,  voor Zoon is het een jaarlijks hoogtepunt en daar vallen mijn bezwaren bij in het niet. Maar de weg er naar toe valt mij ‘zwaar’ en gaat altijd gepaard met wat gegrom en gemopper. Dus een goede voorbereiding is noodzakelijk. Vorige week haalden wij de kaarsen weer tevoorschijn, gisteren versierde ik onze eerder  gepimpte lamp nog meer. Nu ben ik er klaar voor, bijna….,misschien……

5 gedachtes over “Onderweg naar de kerstboom

Zeg het maar!

