Schrijf-een-dagelijks-stukje-reces

Meerdere bloggers houden een pauze heb ik zo hier en daar gelezen en daar sluit ik me bij aan. De koek is even op bij mij, ik ben toe aan wat opladen. Ik dompel me de komende tijd onder in het gezelschap van Zoon, die vandaag al voor het laatst naar school is en Schatje die ook lekker veel vrij is. Even afkicken van de computer zal me goed doen.

Koken doen we natuurlijk wel, het is tenslotte een schrijf-een-dagelijks-stukje-reces en geen kookreces, dus wellicht dat ik wel af en toe een recept plaats op Spaarcentje kookt.

Ik wens iedereen fijne dagen, geef niet te veel geld uit en tot in het nieuwe jaar!

13 gedachtes over “Schrijf-een-dagelijks-stukje-reces

  1. Groot gelijk hoor. Voor mij is schrijven een uitlaatklep en dus ontspanning. Maar voor een ieder is dat natuurlijk anders. Gelukkig maar dat we verschillend zijn, wat zou het anders saai worden! Hele fijne dagen toegewensd!!

    Like

Zeg het maar!

