Cadeau ter ere van 200.000 bezoekers

Afgelopen zomer vierde ik mijn 80.000e bezoeker, vorige maand vierde ik mijn 1 jarig jubileum als Spaarcentje en nu nog een paar dagen en het aantal pageviews bereikt het magische getal van 200.000!

Wauw! Ik kan niet anders zeggen. Soms twijfel ik wel eens over het blog. Niet altijd is het makkelijk om een onderwerp te verzinnen. Meestal heb ik geen flauw idee waar ik over ga schrijven als ik ga tikken. En altijd is het zoeken naar een balans van informatie geven over consuminderen, in de stukjes ‘iets van mezelf’ stoppen (maar hopelijk niet te veel, want dat schrikt mensen af), niet al te veel in herhaling vallen, inhaken op het nieuws uit de buitenwereld en toch met iets nieuws komen.

Schrijven is natuurlijk leuk, maar gelezen worden nog veel leuker! Als kleine blijk van waardering geef ik een cadeautje weg:

Echt Eten. Een handleiding van Michael Pollan is  klein, handzaam en heel makkelijk leesbaar en sluit natuurlijk mooi aan bij mijn ‘gezeur’ over puur koken.

Pollan legt op overtuigende wijze uit hoe wij zouden moeten eten en maakt heel duidelijk wat voor hem niet onder de categorie eten valt (alles wat er door je autoraam naar binnen wordt geschoven is dus geen eten). Hoewel ik vaker boeken heb gelezen over gezond eten, springt dit er uit, doordat het zo bondig en leesbaar is. Geen gedoe over toevoegingen die je moet vermijden: als je ze niet goed kunt uitspreken, voel je aan je klompen aan dat ze weinig goeds doen voor je gezondheid.

Eerder schreef ik er een logje over, dat je onder de tabs met recensies vindt. Ik leende het boek uit de bibliotheek, bracht het met veel moeite weer terug en kreeg het tijdens de feestdagen cadeau. Mijn eigen exemplaar geef natuurlijk niet weg, maar wel een exemplaar dat voor dit doel wordt aangeschaft.

Wil jij in aanmerking komen voor deze give-away? Dat kan op 2 manieren:

  • Geef hieronder aan dat je graag meedoet met de give-away. 
  • Omdat reageren de laatste dagen moeilijk gaat (tip: start internet op in bijvoorbeeld mozilla firefox of upload je versie van internet explorer), kun je ook een mail sturen naar consuminderenmetspaarcentje@hotmail.nl

Reageren kan tot en met zondag 22 januari.

VOOR DE DUIDELIJKHEID: HET IS GEEN KOOKBOEK

Meer weten over puur koken? Vandaag op Spaarcentje kookt het 3e artikel: Proeven.

28 gedachtes over “Cadeau ter ere van 200.000 bezoekers

  1. Dit klinkt als een boekje voor mij. Gewoon simpel, geen gedoe, maar duidelijk. Het is best grappig als je inderdaad nadenkt: als je het niet kan uitspreken, zal het waarschijnlijk niet goed voor je zijn.
    Ik doe graag mee aan deze give away

    Like

  2. Gefeliciteerd met je (bijna) 200.000 bezoekers! Ik doe ook graag mee met je give away! Ik wil het boek heel graag nog een keer lezen, maar helaas heeft onze bibliotheek het niet 😦

    Like

  3. GEFELICITEERD! Je bent er bijna.
    Ik volg nog niet zo lang je blog, maar geniet van de manier waarop je schrijft.
    Heel graag zou ik meedoen aan de give-away.
    Mijn neefje is allergisch voor allerlei E-nummers. Dat heeft me er bewust van gemaakt wat er allemaal in eten zit. Ik zou graag het boekje Echt Eten lezen, om zo meer te weten te komen.
    Lian

    Like

  4. Alvast gefeliciteerd, dat zijn nog eens veel bezoekers!!

    Ik wil graag meeloten voor deze prijs. Ben al een tijdje bezig met consuminderen en gezond eten en met een kleintje op komst vind ik het nog belangrijker om puur te eten.

    Like

  5. Gefeliciteerd met bijna 200.000 bezoekers, leuk om over te dromen, maar nog leuker om het op je eigen blog mee te maken! En niet stoppen alsjeblieft! Ik vind je blog te leuk om te lezen 😉
    Ik wil ook meedoen met de give-away, hij past helemaal in mijn plan om puurder en gezonder te koken!

    Like

  6. Wat leuk, ik heb net naar je andere blog verwezen op de mijne. En dan tref ik hier ineens een give-away aan. Ik doe graag mee hoor, past helemaal in het straatje dat ik wil ingaan.

    Like

  7. Gefeliciteerd met de bijna 200.000 bezoeker!
    Ik lees graag je stukjes.
    Het boek lijkt me heel interessant maar ik heb al zoveel boeken over voeding dat iemand anders hem vast beter kan gebruiken.

    Veel succes en schrijfplezier nog!
    Groetjes, VeggieMo

    Like

  8. Aaaahhh, zie kan ik enorm goed naast jou cursus gaan gebruiken, denk ik. Ik doe graag ook mee met deze leuke give-away!!

    Gefeliciteerd zeg met wat je allemaal hebt bereikt door deze logjes. Je bent ook gewoon heel erg goed bezig met alles. Chapeau!!

    En als ik niet win, dan ben ik net zo blij met je cursus op je kookblog. Maar het zou een mooie extra stimulans zijn voor mij.

    Fijne avond en succes met de trekking dame!

    Like

  9. Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren, niet alleen bloggen maar ook voor jezelf.
    Ik hoop dat het met je eigen energie ook steeds bergopwaarts zal gaan.
    Graag doe ik mee met de give-away.
    Moet inderdaad een heel goed boek zijn!

    Like

  10. Hoera, je bent de 200.000 gepasseerd! Gefeliciteerd! Ik volg je blog al een tijdje, en lees ook je nieuwe serie over puur koken.

    Zelf heb ik Michael Pollan al een tijdje op mijn wenslijstje staan, dus bij deze wil ik graag met de give-away actie meedoen. Eten is toch een eerste levensbehoefte, dus om daar goed mee om te gaan is zo belangrijk. Ik ben erg benieuwd.

    Op naar de 300.000! 🙂

    Like

Zeg het maar!

