Stilstaan terwijl je beweegt

Ik sta stil
en toch
was ik nog nooit
zó in beweging.

Ik sta stil
en toch
groeide ik
nog niet eerder
zó hard.

Ik sta stil
en toch
was er niet eerder
zó veel leven in mij.

Ik sta stil
en toch
zet ik
enorme stappen.

Ik ga zó hard
met dat stilstaan,
dat ik straks
over jullie heen vlieg,
op een wolkje
van geluk.

4 gedachtes over “Stilstaan terwijl je beweegt

  1. In mijn werk kom ik vaak mensen met dezelfde verhalen/ervaringen tegen als jij. Jouw blog helpt mij om ze beter te begrijpen. Ik weet het, dit is niet echt een reactie op deze log. Maar ik wilde je het toch even laten weten.

    Like

  2. Hoi,
    Per toeval zag ik dat er via deze pagina op mijn blog was gekeken en dat prikkelde mijn nieuwsgierigheid… Gelukkig want wat is dit een aangenaam blog! Een frisse stijl en een duidelijk zoeken naar positiviteit! Dat probeer ik er bij mij ook meestal in te leggen, een positieve optimistische noot tussen de miserie!
    Ik ga hier dus zeker meer lezen en je link ook toevoegen op mijn blog.
    Groetjes,
    Sofie (http://tolivewithme.blogspot.com)

    Like

Zeg het maar!

