Nooit meer koude voeten

Gisteren kwam de postbode met een fijn pakje: heerlijk warme vrolijk makende sokken, gemaakt door Breien maar. Zomaar, omdat ze wist dat ik vaak koude voeten heb. Omdat ze het leuk vindt iets voor een ander te doen. Ik mocht vooraf zelfs mijn voorkeur uitspreken voor de kleur.  Ik vroeg vrolijke sokken maat 39 en ik kreeg vrolijke sokken maat 39, die perfect passen! Het leuke is dat ik elke keer als ik de sokken aantrek, word herinnerd aan het feit dat zij dat zomaar voor mij maakte. Hart- en voetverwarmend vind ik dat. Dank je wel!

Kat Smoes vindt de sokken erg interessant

20 gedachtes over “Nooit meer koude voeten

  1. Het was heerlijk recht toe recht aan breien:) In principe hoef je alleen een begin en einddraadje af te hechten. Zeer ontspannen breien dus. De patronen komen er tegenwoordig vanzelf in:)

    Like

  2. Wat lief zeg! Ze zien er uit om in te wonen! Mijn oma maakte de ouderwetse grijze variant toen ze nog leefde. Heerlijk was dat! Ben dol op wol. Zelfs mijn barbies kregen wollen truitjes die ik samen met oma maakte. Ze vond die 'floddertjes' zo zielig voor mijn poppen 😉

    Like

Zeg het maar!

