Spaarcentje is gesloten.

De koffers zijn gepakt, de katten geaaid, het huis toonbaar gemaakt voor de oppas. Ik bakte wat lekkers voor onderweg en als verrassing voor de oppas. Ik twijfelde lang over de kleding die ik moest inpakken, want pak je met dit weer een winterjas in of niet? Een zomerjas is toch al snel te koud in deze tijd van het jaar. De ene dag is het koud en de andere dag loop je te puffen. Het zal jullie duidelijk zijn: dit is een dilemma van een verwende vrouw. Niets anders aan mijn hoofd te hebben dan dit soort sores is natuurlijk een grote luxe. Nu alleen nog Oma ophalen en dan gaan we.

Ondanks dat de oorontsteking weigert weg te gaan , voel ik me goed. Energieker dan 4 maanden terug. Ik ga naar Normandië, fossielen zoeken, lekkere taartjes eten die in elk onooglijk Frans dorpje verkrijgbaar zijn, rondwandelen in kastelen, uitwaaien op het strand en deel 2 van Ken Follets Titanencyclus lezen.

De spaarpot is omgekeerd. Ik legde sinds eind augustus elke week wat opzij en we kunnen de komende week ruim boodschappen doen en ons wat luxe veroorloven. En dat gaan we dus zeker doen. Dus lieve bloglezers, tot laters. Ik stap in de auto en weg is Spaarcentje.

21 gedachtes over “Spaarcentje is gesloten.

  1. Tres bien pour toi! Fijne tijd samen gewenst. Geniet er van! Zeker nu je meer kan!
    Tot over een weekje. Wij hebben de herfstvakantie er al op zitten, helaas. Maandag gewoon weer school enzo. En manlief werkt veel over momenteel. Wordt het weer stil in huis…. Het was erg gezellig, vind het wel jammer dat de herfstvakantie maar een weekje is.

    Like

Zeg het maar!

