De komende tijd

Deze week was het erg druk. Ik ging naar een boekpresentatie en zag daar veel mensen uit mijn jeugd. Samen met S. ging ik M. uitzwaaien op Schiphol die voor zijn werk naar Engeland moest. Het was mijn eerste treinreis in jaren. Ik had twee revalidatieafspraken bij de fysio en een eerste gesprek met een orthomoleculair voedingstherapeut. Daarnaast ben ik mij aan het oriënteren op een traject in een centrum voor slaapstoornissen. Jullie merken het: deze bijna ex-ME patiënt heeft het druk met de restanten van 5 jaar ziek zijn overboord te zetten en maakt grote sprongen. Het zwemmen sloeg ik maar een keer over want de tong hing op mijn knieën.

Het blog neemt best veel tijd in beslag, ik schrijf bijna dagelijks een stukje. Maar ik wil ook aandacht aan andere dingen kunnen geven zoals het revalidatieproces. Daarom ben ik heel blij dat Pennie Wijs voortaan om de week op woensdag een gastblog zal schrijven. Deze week kunnen jullie voor het eerst ‘Wijs op woensdag’ lezen!

Helemaal te gek vind ik het dat Marieke Henselmans in gaat op mijn uitnodiging om binnenkort ook een keer een gastblog te schrijven. Marieke schreef al veel boeken (waaronder Vrolijk besparen en Eigenwijs je hypotheek aflossen) en is volgens mij de bekendste besparingsdeskundige van Nederland. Haar nieuwste boek Sta financieel sterk.Train je koopkracht in 10 eenvoudige stappen is vanaf 23 september verkrijgbaar.

De hypotheekaflosverhalen gaan gewoon door en worden zo veel mogelijk op maandag geplaatst. Ik heb nog 13 verhalen op voorraad, dus als je zin hebt om je verhaal hier te doen, mail dan naar consuminderenmetspaarcentje at gmail punt com. Ik stuur je dan de vragenlijst.

J. van het blog je geld of je leven liet zich pas geleden door mij interviewen over de schuld die zij momenteel aan het aflossen is. Ze vertelde hoe deze is ontstaan en wat ze er nu aan doet om het op te lossen. Ik ben heel blij dat naar aanleiding van dit interview opnieuw mensen contact met mij hebben opgenomen omdat zij hun verhaal hier willen doen. Wordt vervolgd dus….

Fijn weekend allemaal!

ps. Gisteren werd mijn blog langs de meetlat gelegd door Bloggen en Loggen. Leuk om te lezen wat een ander van mijn blog vindt.

10 gedachtes over “De komende tijd

  1. Hoi Spaarcentje,

    Fijn dat je zo opknapt. Het zal een langdurig proces zijn.
    Ik wens je veel sterkte en succes hierbij.

    Ik verheug me op de bijdrage van Marieke Henselmans. Ik lees ook haar columns op ” Geld en Recht” altijd.

    Op deze vroege zaterdagochtend wil ik je nog even bedanken voor je fijne stukjes op je blog.
    Ik geniet er elke dag van.

    Fijn weekend!

    Groet Wilma

    Like

  2. Je bent langzamerhand een prof in consuminderen geworden op je blog.Ik snap,dat het veel tijd vraagt,juist nu je zelf meer aktief bent.Ik hoop,dat je een evenwicht blijft vinden om nog vele boeiende stukjes te laten lezen. Groeten Izerina

    Like

  3. Wat fijn dat het zoveel beter met je gaat inmiddels Spaarcentje! En dat je je tijd moet verdelen is alleen maar logisch.
    Wat een eer voor je dat Marieke Henselmans een gastblog gaat schrijven hier!! Super!
    En uiteraard ook fijn dat Penny Wijs regelmatig een gastblog op zich wil nemen.

    Like

  4. Je hebt het er maar druk mee 😉 Vind het echt knap dat je dagelijks een stukje schrijft. Hier lukt dat echt niet! Soms niet omdat ik geen inspiratie heb, maar soms kan ik de woorden ook niet vinden om precies datgene te zeggen wat ik wil zeggen… Jij schrijft echt altijd raak, vind ik! Heel knap 🙂

    En ben erg benieuwd naar het nieuwe boek van Marieke Henselmans! hopelijk snel in de bieb te krijgen ook 🙂

    Like

  5. Je bent heel goed bezig Spaarcentje. Je gezondheid en genezingsproces zijn het allerbelangrijkst. Maar ik kom hier ook graag lezen, je schrijft heel mooi en boeiend. Leuk dat je de beroemdste besparingsdeskundige van Nl. als gast krijgt. Dat is een pluim op al je werk!!

    Like

  6. Jouw blog is één van mijn favorieten. Als jij een dagje voor jezelf nodig hebt moet je die vooral nemen. JIJ en je gezondheid is belangrijker dan deze blog. Die komt dan een volgende keer weer.
    Hartstikke fijn dat je deze sprongen gemaakt hebt, je zult er zelf ook blij mee zijn.
    Veel succes met je volgende stappen en tot lees!

    Like

  7. Zo hé Martine wat een ontzettende Kroon met grote K op je blog! Maar ook de minder bekende gastbloggers zijn erg leuk en houd het denk ik ook voor jouw leuk in combinatie met al je bezigheden.
    En zonder Marieke te kort te doen, ik had haar boeken al jaren en las ze tot de laatste letter uit en toch was ik pas echt om na het lezen van een aantal van jouw blogs en vastberaden om met een positieve inslag mijn hele financien aan te pakken.

    Like

Zeg het maar!

