Wat vieren we?

Op deze plek vandaag geen overpeinzingen over het kerstfeest. Dat ik niet geloof weten jullie wel. En dat ik niet zo dol ben op Kerstmis hebben jullie al vaker kunnen lezen hier, daarom houd ik dit jaar mijn mond over dit onderwerp. Dus geen geklaag over de kerstboom maar genieten dat hij staat, ook al vind ik het een onding. Het leven is vol met tegenstrijdigheden en ik ook.
Wij vieren geen geboorte. Wel vieren we het leven. We geloven niet in een hogere macht, maar we geloven wél in elkaar. We genieten van de vrije dagen, van het samenzijn, van ons gezin dat dit jaar zo fijn werd uitgebreid met de komst van Dibbes, ons eigen wonder.
Fijne dagen, waar je ook bent en hoe je het ook viert of niet viert, alleen, met je gezin of je liefste vrienden. Bedankt voor alle lieve, inspirererende, leuke, motiverende, opbeurende, vrolijke, kritische, zinnige én soms onzinnige reacties die jullie achterlaten. Maar vooral: bedankt voor jullie aandacht en het regelmatig bezoeken van het blog.
14 gedachtes over “Wat vieren we?

  1. sinds onze zoon tijdens de kerstperiode en perioden daarvoor en daarna in het ziekenhuis lag, waardeer ik kerst nog veel meer. de mogelijkheid om thuis te zijn bij je familie is voor mij onbetaalbaar 🙂 Merry Christmas!!

    Like

  2. Ha, ha, ik geloof ook niet in de geboorte, maar wel in het goede van de mens! Dank voor al je mooie stukjes. Je bent een inspiratiebron voor mij! Ik wens je veel warmte en liefde in jouw gezin!

    Like

  3. Ook van mij de allerbeste wensen voor jou en je man en zoon voor het nieuwe jaar. Ik hoop dat je gezondheid nog verder verbetert en dat wij vele mooie en inspirerende blogs van jouw hand tegemoet mogen zien. Geniet nog van de resterende vrije dagen en tot lees in het nieuwe jaar, Leontine

    Like

  4. ik wil je even bedanken voor je fijne berichtjes van het afgelopen jaar!! Ondanks dat ik niet of nauwelijks reageer lees ik elke dag met veel plezier je blog. Ik heb er al veel aan gehad, ga zo door…..Ik hoop dat het met je gezondheid steeds beter gaat.

    Groetjes Myra

    Like

Reacties zijn gesloten.