En toen was het even stil

De komende weken houd ik een ‘digication’. Even geen blog/fb/twitter. Hoofd leeg maken, beetje rond keutelen, genieten van man en kind en de vakantie. Ik ben een kleine 4 weken afwezig hier. Vrijdag 22 augustus begin ik weer, met de portemonnee van …?

Ik wens jullie een goede zomer toe en tot ziens!

ps: ergens in de komende dagen zet ik de reageermogelijkheid uit op het blog. Zo wordt het een echte vakantie voor mij en kom ik niet in de verleiding even snel te controleren of er reacties zijn (ik ken mezelf langer dan vandaag).

77 gedachtes over “En toen was het even stil

  1. Ik wens je mooie dagen met veel rust en genieten van de familie.
    Hoewel ik elke keer uit keek naar je blog wens ik je een blogvrije tijd toe.
    Ik kijk uit naar 22 augustus.
    AJ

    Like

  2. Fijne vakantie! Geniet ervan! Ik ben wel benieuwd hoelang je het gaan volhouden, niet bloggen…:)

    Vanmorgen heb ik toch de portemonee van Sjouke kunnen lezen hier? Nu kan ik het verhaal niet meer vinden. Klopt dat?

    Like

  3. Hopelijk komt mijn reactie nog over, lees nu pas weer andere blogs….
    Ik wens jullie een superfijne vakantietijd samen!

    Lieve groet, Marga

    Like

Zeg het maar!

