Vakantie

Heerlijk, de vakantie is begonnen. Gisteren namen we vast een voorproefje want S. mocht een uur later op school komen en dus konden we iets langer in bed blijven liggen. Daarna ging hij naar school waar een aangepast programma gold. Eerst een toneelvoorstelling en daarna gingen alle bruggers naar de schaatsbaan waar ze gingen schaatsen voor Serious Request. Gesponsord door ons, twee oma’s en een opa schaatste S. 37 baantjes en hield daar naast een goed gevoel en een mooie opbrengst voor het goede doel, ook drie blaren aan over.

En dan nu vakantie. Ik ga lekker rustig aan doen. Dat deed ik de hele week al. Na het ziekenhuisbezoek heb ik vooral plat gelegen. Dat hielp iets maar niet helemaal, ik zit vol met slijm en mijn longen staan in de fik. Zou me niet verbazen als ik tijdens een van de ziekenhuisbezoeken iets heb opgepikt. Vooral tijdens mijn laatste bezoek zat de wachtkamer vol met mensen die niet echt jofel klonken als ze aan het hoesten waren.

Bloggen doe ik wel maar zonder regelmaat de komende tijd. Er staat al wel voor komende maandag een aflosverhaal gepland maar verder laat ik het afhangen van de energie, de zin én de beschikbaarheid van de laptop.

Fijn weekend allemaal!

13 gedachtes over “Vakantie

  1. Dat klinkt niet fijn met je longen. Pas goed op jezelf en wist je dat je ook zonder koorts longontsteking kunt hebben? Eigen ervaring en heb het vaker gehoord, maar dit wordt door artsen nog weleens gemist. Moet je niet hebben.
    Beterschap en een goed weekend!

    Like

  2. Iewk, dat van die longen klinkt me bekend, hopelijk gaat het vanzelf snel beter en anders hoop ik niet dat je net zo'n dwarse huisarts hebt als ik. Hoe dan ook, ik wens je een heerlijk rustige vakantie toe.

    Like

  3. Beterschap gewenst en een fijne vakantie. Hier zijn we ook al aan het genieten van de vakantie. Helaas zit mijn vakantie vol met ziekenhuis en fysio bezoeken, maar daaromheen ga ik vooral genieten van het samenzijn van mijn gezin. Hier heeft het griepvirus ook huisgehouden. Mijn dochter en ik hebben beiden griep met koorts, hoest en algehele lamlendigheid. Aan de andere kant genieten we van het bankhangen onder een fijn dekentje, kopjes thee, kippensoep en elkaar:)

    Like

  4. Fijn!! Wel vervelend dat je iets hebt opgepikt in het ziekenhuis. Ik hoor het het veel om me heen dat er mensen ziek zijn en loop zelf inmiddels ook te hoesten helaas 😦 Is je man ook vrij?? Kan hij je lekker verwennen met thee, soep enz. 🙂

    Like

  5. Beterschap gewenst en een heel fijne vakantie.
    Vervelend dat je wat hebt opgelopen in het ziekenhuis. Laat je maar lekker verwennen door de mannen.
    Goed van S., 37 baantjes voor Serious Request.
    Hier ook aan verschillende acties voor Serious Request meegedaan.

    Like

Zeg het maar!

