Even niets

Even niets, dat is wat ik nu wens. De vakantie vloog voorbij en ik lag vooral in bed met een luchtweginfectie. Dat is natuurlijk verder geen drama maar met het slechte najaar dat ik al achter de rug had, heeft het me net over de rand geduwd. Nu ben ik iets aan het opkrabbelen maar ik voel dat ik even moet opladen. Dus als jullie me zoeken, ik ben er even niet!

27 gedachtes over “Even niets

  1. Rust uit en bouw reserves op. Doe lekker niets (alleen dingen waar je energie van krijgt) en geniet van je gezin en de katten. Neem de tijd voor jezelf. Marja

    Like

  2. Hee ja, ik zocht je net. Vakanties in bed zouden verboden moeten worden. Dus: als je eruit komt heb je nog recht op 2 weken vakantie. Vind ik dan.

    Like

  3. Rust goed uit, begin niet te snel weer met van alles wat energie kost. Steek de energie die er is in de zaken die voor jou van belang zijn. De katten, de man en zoon, misschien wat koken, lezen, series kijken. Wij zien je hier “vanzelf” weer een keer opduiken… wanneer dan ook. groetjes Esther

    Like

Zeg het maar!

