Give away voor mensen met een e-reader!

Gisteren plaatste ik een review van de e-bookclub Elly’s Choice. Ik  ben zelf erg tevreden over deze dienst en heb nu altijd leeswerk binnen handbereik. En kan ook de dikste pillen makkelijk met me mee sjouwen.

Na een review of recensie, stuur ik altijd ik een link naar degene over wiens werk/boek/site ik heb geschreven, dus dit keer ook naar Elly’s Choice. Ik kreeg een leuke reactie terug waarbij ik 2 maandabonnementen mag weg geven via het blog! Dus 2 lezers van Min of Meer krijgen een gratis maandabonnement.  Dat is natuurlijk een leuke manier om uit te proberen of het iets voor je is. Een maandabonnement bevat 10 boeken die je dus zomaar in de schoot geworpen krijgt!

Dus: wie houdt van lezen, heeft een e-reader en wil graag een gratis maandabonnement? Stuur dan een mail naar aanminofmeer@gmail.com. 

Reageren kan tot zaterdag 9 mei. Je hoeft geen motivatie door te geven. Geef gewoon aan of je mee wil dingen naar een gratis maandabonnement. De winnaars krijgen van mij een mailtje maar ik zal het ook op het blog bekend maken, op maandag 11 mei.

13 gedachtes over “Give away voor mensen met een e-reader!

  1. Super wat een leuke reactie van hen! Ik heb nog geen e-reader, staat op mijn verlanglijst voor mijn verjaardag. Dus nu heb ik nog niets aan een abonnement, anders had ik graag mee geloot.

    Like

  2. Naar aanleiding van je review heb ik gister meteen een abo genomen (heb toch wat boeken nodig om mee te nemen op vakantie). Dus ze hebben die twee maandabonnementen er al uit bij Elly's Choice :-))). Niettemin een leuke reactie van ze.
    p.s. Ik hoef dus niet mee te loten.

    Like

  3. och sorry, ja ik hoorde al van meer lezers dat ze meteen een abonnementen hebben genomen.
    Elly nam gisteren bijna aan het eind van de middag contact met me op over dit aanbod, anders had ik het wel meteen in het stukje van gisteren vermeld.

    Like

  4. Echt een ontzettend leuk aanbod. Ik heb gisteren de link ook naar enkele vriendinnen gestuurd. Een aantal zal zich zeker abonneren, zijn gek op lezen:).

    Like

  5. Wat een leuke reactie =) Ik heb net al een mailtje gestuurd …
    Voor mij zou het geweldig zijn. Ik lees veel, maar kan even geen abbonementen afsluiten (of veel boeken kopen), dus ik zou heel blij zijn met tien legale gratis boeken. Want illegaal downloaden wil ik dan ook weer niet, heel lastig 😉 (Lang leve de bibliotheek trouwens!)

    Like

Zeg het maar!

