Uitslag give-away Elly’s Choice

Twee weken geleden plaatste ik een review van de e-bookclub Elly’s Choice, waarvan je voor iets minder dan € 3 per maand lid lunt worden. Je krijgt dan 10 e-boeken per maand die je via hun site kunt downloaden. Ik ben zelf lid vanaf het begin in september en erg enthousiast.

In reactie op de review bood Elly’s Choice een maandabonnement aan voor 2 lezers van Min of Meer. Ik plaatste een oproep waarbij aanmelding mogelijk was tot 9 mei. Maar liefst 78 lezers reageerden, echt veel! Ik heb de deelnemers in een excelbestand gezet, genummerd op volgorde van binnenkomst.

Via een Custom Random Number Generator voerde ik de gegevens in:

Nummer 45 is: Maarten Clous.

Nummer 21 is:  Danielle Schriek.

De winnaars hebben gisteren hierover al een mail ontvangen. Ik wens Maarten en Danielle veel plezier met de 10 e-boeken die ze cadeau krijgen!

8 gedachtes over “Uitslag give-away Elly’s Choice

Zeg het maar!

