Zaterdag

Hoe het hier is? Nou een zanderig zootje….maar de man gaat onvermoeibaar door met sjouwen en betegelen, dus we houden de moed er maar in en ik douw er af en toe wat eten in…

7 gedachtes over “Zaterdag

  1. wat komt er in te liggen? Gras is ook erg fijn;-]]
    Ik zit al bijna 6 weken in de zooi, stratenmaker heeft me laten zitten.
    Morgen komen vrienden het afmaken, geld ben ik kwijt maar gelukkig barst ik van het geld (not).
    Maar het allerallerklotigste vind is dat mijn vertrouwen beschaamd is.
    Linda

    Like

  2. Wauw wat een zalige tuin hebben jullie. Zelf zonder stak straatje ziet het er echt prachtig uit. Ik snap nu echt waarom jij zo graag in de tuin zit:) Wat een heerlijkheid. Succes nog even voor je man, wat een bikkel.

    Like

  3. Wat een vreselijk iets om iemand aan te doen. Heel veel sterkte. Wel fijn dat je vrienden je komen helpen. Ik snap dat je vertrouwen diep beschaamd is.

    Like

Zeg het maar!

