Zomerrooster

Nu kind vrij heeft van school en ook M. regelmatig een paar dagen vrij neemt, komt dit huis en zijn bewoners steeds meer in een zomerritme. Dat betekent voor mij ook dat ik veel minder online ben.  Gewoon omdat we andere dingen doen. Vooral buiten zijn en lezen. Heerlijk! Ik ben inmiddels in deel 12 van de Grijze Jagerserie begonnen en er bijna doorheen dus. Gelukkig ontdekte ik van de week dat dezelfde schrijver nóg een fantasyserie heeft geschreven en ga ik me daar op storten, ik ga het eerste deel snel aanvragen in de bieb. Voorlopig houd ik denk ik een blogreces. Misschien af en toe een berichtje, misschien helemaal niet, ik zie wel. Ik heb niet zo heel veel inspiratie op het moment en kan jullie toch niet alle dagen gaan vervelen met kattenverhalen. Dag!

25 gedachtes over “Zomerrooster

  1. Ik vind het knap dat je elke dag een stukje schrijft (ik lees ze graag), dus een vakantie is zeker verdiend!
    Even niks of wat anders is ook wel eens goed.

    Like

  2. Hoe meer kattenverhalen, hoe beter. Maar geniet vooral en zoveel als jijzelf uiteraard wilt en nodig hebt, van je vakantie met je gezin. Lekker uitrusten, en van je mooie betegelde tuin genieten. Groetjes, Turfie.

    Like

  3. Ik heb zelf geen kat, ben een hondenmens, maar ik geniet wel van de liefde voor de katten die uit je stukjes straalt. Ze boffen maar met jullie.
    Veel plezier in je blogpauze 😉

    Like

  4. Veel leesplezier en je katten verhalen vind ik altijd leuk om te lezen al hebben we zelf geen katten. Ja bijna ieder jaar van een ander die hier zijn jongen krijgt en dan weer naar de thuisbasis terug keren. Dit keer is het ze niet gelukt omdat we een hond te logeren hebben. Ze is wel langs geweest met haar ronde buikje.

    Like

  5. Neem vooral pauze, als je merkt dat dit prettig(er) voelt. Maar laat ons (mij in ieder geval) niet de reden zijn om ons “te vervelen” met je kattenverhalen! Geniet van alles wat het zomerrooster je biedt. groetjes Esther

    Like

Zeg het maar!

