De klantenservice van Dell

Beste meneer of mevrouw Min of Meer,

Hierbij willen wij u informeren dat uw lopende case gesloten. Reden hiervoor is dat wij u meerder. malen zonder succes hebben geprobeerd te bereiken op telefoonnummer(s) 06XXXXXXXX en 06XXXXXXXX

Als u op dit moment nog steeds problemen ondervind met uw Dell systeem kunt u contact opnemen met Dell Technical Support op telefoonnummer 020-XXXXXXX of kunt u reageren op dit email. Als het probleem inmiddels is opgelost hoeft u geen actie meer te ondernemen.

Met vriendelijke groet,

De meneer van de klantenservice
ook wel genoemd
Benelux CBS Advanced Resolution Group
Social Media and Community professional
Citrix Certified Sales Professional

Beste Dell,

Er moet mij van het hart dat jullie communicatie echt belabberd is.
Ik heb jou 2 keer telefonisch gesproken, je hebt ons in contact gebracht met de technische dienst, ook daar hebben we 2 keer mee gesproken. Het probleem is inmiddels verholpen, niet dank zij jullie overigens.

En dan wel beweren dat de case gesloten is omdat jullie ons niet kunnen bereiken. Jullie lezen mails niet of slecht, jullie sturen zelf onduidelijke mails in slecht opgesteld Nederlands terug en jullie zeggen nooit eens netjes sorry voor het ongemak van een laptop kopen die pas 7 weken na aanschaf goed functioneert.

Ik koop nooit meer iets bij jullie.

Met vriendelijke groet,
Min of Meer

13 gedachtes over “De klantenservice van Dell

  1. Ik heb juist zeer goede ervaringen met de klantenservice van deze specifieke firma. Bij een veroudere laptop zocht ik een nieuwe batterij. Die hebben ze keurig voor mij opgezocht en in het systeem gezet, en ik ben nog steeds heel erg blij met mijn in middels antieke (voor computer begrippen dan) laptop.

    Like

  2. Klantenservice van Dell en aanverwanten is uitbesteed aan India. Hier in huis laat ik een plaatselike zzp-er onze desktop en laptops op maat bouwen, is in het begin even wat duurder, maar gaan veel langer mee omdat bij problemen snel een onderdeel vervangen kan worden. Ook nog eens goed voor het milieu.

    Like

  3. Volgens mij moet je beginnen met 'IK KOOP NOOIT MEER IETS BIJ JULLIE'. Dat het enige waar ze gevoelig voor zijn. En maar enquêtes willen afnemen, om zogenaamd de dienstverlening te verbeteren. Huuu, klantenservices ik ben er klaar mee!

    Like

  4. Ik heb precies dezelfde slechte ervaring met Dell, maar dan uit 2010… Toen moest je steeds met de klantenservice in India bellen (Engelstalig). Lekker ook als je geen Engels spreekt… Blijkbaar heeft Dell dat inmiddels veranderd, maar is de service nog steeds ronduit slecht. Ook voor mij geldt; NOOIT meer Dell!

    Like

  5. Zelf heb ik nooit iets gekocht bij Dell, maar de vorige bewoners van mijn huis blijkbaar wel. Want nog tijden kreeg ik maandelijks een folder met aanbiedingen gericht aan die vorige bewoners. Terugsturen met vermelding dat die verhuisd waren hielp niet. Er stond wel een faxnummer en een emailadres achterop om te “unsubscriben”. Dat heb ik meerdere keren moeten doen voor de folders stopten, echter kort erna begon het weer en dan niet alleen op naam van de vorige bewoners maar ook geadresseerd aan “de bewoners van” dus had ik ze dubbel. Dus maar weer faxen naar ze. Stopte het weer een tijdje en vervolgens kreeg ik weer zo'n folder maar dan op naam van de bewoners die voor de vorige bewoners op mijn adres woonden, die al 7 jaar voor de vorige bewoners waren verhuisd. Intussen woonde ik zelf al een jaar 2, misschien 3, dus waarom nu opeens folders gericht aan mensen die er al bijna 10 jaar niet woonden was me een raadsel.
    Ik heb nu al een aantal jaar die folders niet meer ontvangen, maar alleen al hierom zou ik bij Dell niets kopen. Dit soort bedrijven die heel hardnekkig zijn met het sturen van post waar je maar heel moeilijk vanaf komt, gaan bij mij gelijk op een zwarte lijst.

    Like

Zeg het maar!

