Griep en genot

Griep.
Maar ook
genot,
gezellig,
gezamenlijk,
gelukkig,
want gedeeld
(in ieder geval
de bank
dan toch)

ps: bedankt voor het overweldigend aantal fijne reacties op mijn vorige blogpost! Ik ben er wat beduusd van….
18 gedachtes over “Griep en genot

  1. Beterschap. Hier ook zeurende griep.Vier katten. Geen bank. Wel sta opstoel in uitklapstand.En katten die er ook zich tussenwurmen. 1 Deed niet mee en begon de kleinste hond te wassen. Met als gevolg dat hond 2 (Poedelachtig)van/met mij mocht douchen. Met dit akelige weer ging hij eruit zien als een overjarige dweil. Hier dus geen genot voor voornoemde hond. Maar hij is weer wit en ik heb een uurtje bed verdiend.Slaat nergens op deze reactie maar misschien kan je een zeer geslagen hond voorstellen die als de dood voor douchen is

    Like

  2. Van harte beterschap. Misschien was je daarom wel zo in mineur de afgelopen tijd! Je had die rotgriep natuurlijk onder de leden en dat werkt behoorlijk door, ook al ben je nog niet ziek (in de incubatietijd of hoe heet dat)! Ik hoop dat als je bijkomt van de griep de depressie ook oplost en de zon weer een beetje gaat schijnen.

    Like

Zeg het maar!

