Kekke Kast

Eigenlijk ging ik vertellen over het loslaten van het strakke budgetteren maar de griep heeft andermaal toegeslagen in een tweede ronde. Of griep, griep is wat sterk uitgedrukt maar het snot loopt erin stralen uit, dat wel. Beeldend genoeg?

Dus om jullie nu toch iets te lezen aan te bieden, verwijs ik naar Ogma, de leukste boekensite van Nederland waar vandaag een interview met mij staat, nou is dat leuk of is dat leuk?

8 gedachtes over “Kekke Kast

  1. Beterschap! Ik hoop niet dat je de pech hebt de A en de B griep van dit jaar allebei hebt gekregen.
    Ik had in januari ook een heel rare verkoudheid die drie weken duurde. Had ik nog mazzel want manlief en oudste zoon hadden het vijf weken. En idd heel veel snot 😦

    Like

  2. Sterkte. Mijn boekenkast is vrijwel niets meer. Alles is in de loop van de jaren weggegaan. Koninginnedagmarkt, kringloop, bol.com en weinig marktplaats,
    Zelfs mijn overgebleven fotoalbums zullen ooit nog worden gescand. Nieuwe foto albums worden er niet. Eer gemaakt.
    Bibliotheek en gekregen e-Books. Dat is het wel zo'n beetje.

    Like

  3. Beterschap! Leuk interview trouwens. Onze boekenkast mag eigenlijk geen naam meer hebben. Het merendeel is verkocht via Bol.com. Tegenwoordig leest mijn vrouw boeken via haar e-reader; ik via gesproken boeken van Aangepast Lezen.

    Like

  4. Hey wat leuk!!! Jij houdt óók van Chaim Potok! 'Mijn naam is Asher Lev' en 'De gave van Asher Lev' horen echt in mijn top 10 van meest indrukwekkende boeken. De laatste jaren ben ik zó druk met baan en eigen bedrijf en volle kop dat ik misschien nog 3 boeken per jaar lees: elke dag een paar bladzijden voor het slapen gaan… Hoop er ooit weer eens meer tijd en vooral rust voor te vinden!

    Like

Zeg het maar!

