Kat in beeld (en soms een mens)

Zomaar wat foto’s, van de afgelopen weken van wat huiselijk geluk met vooral katten maar ook een kind en een boom. Omdat ik daar blij van word. Alleen de man staat er niet op, maar ik word wel blij van hem hoor.

Deze post is natuurlijk niet te pruimen voor mensen die niet van katten houden die dus moeten maar snel wegklikken….volgende keer beter zeggen we dan!


Met kwijldruppels als bonus!

18 gedachtes over “Kat in beeld (en soms een mens)

  1. Oh, wat heerlijk, die poezenbeest-foto's! Je hebt in ieder geval voldoende medestanders…..ehm, liggers 😉
    Onze kater op leeftijd doet ook meestal alleen maar slapen, maar is altijd de eerste die hier in huis begroet wordt. Ik weet niet hoe die katten het toch doen, maar aandacht komen ze nooit tekort!
    Lieve groet, Jolanda

    Like

  2. Best een beetje jaloers op zulks leuk poezenvolk! Wij hebben 1 poezel; natuurlijk de allerliefste, mooiste, grappigste, etc…, maar zou er graag 1tje bij willen. Maar ik woon hier niet alleen en heb al een (grote) hond en dus 1 poes. Baasje van 't spul vind dat genoeg. Ik geniet mee met jouw kiekjes! groetjes Esther

    Like

Zeg het maar!

