Zaterdag

Dit weekend hopen we op beter weer. Deze week had ik het zó koud dat ik alvast mijn kledingkast heb gereorganiseerd en wat warmere truien tevoorschijn haalde. Maar het schijnt dat er zonnige dagen aankomen. Het plan bij ons is om als ik me goed genoeg voel dit weekend naar de bioscoop te gaan, naar de net uitgekomen nieuwste film van Woody Allen. En verder natuurlijk lekker lezen en met de katten knuffelen, busines as usual dus ;-). Hebben jullie trouwens gezien dat Izerina weer is begonnen met bloggen? Haar nieuwe blog vinden jullie hier: onderdemijmerboom.

Hebben jullie leuke plannen? In ieder geval heel fijn weekend allemaal!

5 gedachtes over “Zaterdag

  1. Leuk dat Izerina weer schrijft, dank voor het melden.

    Prettig weekend en hopelijk lukt de bioscoop.

    Ik ga vooral weinig doen, genieten van buiten zitten en de stapel tijdschriften die er al te lang ligt lezen en doorgeven.

    Like

  2. Het ziet er hier nog wat donker uit buiten maar wellicht wordt het nog beter. Niet dat het me echt veel uitmaakt want ik vermaak me roch wel. Straks even een rondje winkels om veel lekkere maar ook gezonde dingen te kopen. Ik loop altijd een beetje de groente- en fruitaanbiedingen af in diverse supermarkten, heb ik ook meteen mijn wandeling gehad. 😉
    Verder heb ik nog veel goede boeken dus het zal wel lezen worden de rest van het weekend. Dat kan ik echt uren doen met de katten om me heen. Wellicht ook nog wat opruimen in huis maar dat heeft geen haast behalve kattenbakken en een wasje. Jij ook een heel fijn weekend.

    Like

Zeg het maar!

