Blik op de toekomst

Oud en bejaard
zal ik,
hoop ik,
denk ik,
verwacht ik
niet veel verschillen
met hoe ik nu ben.

Een leven
gevuld met katten,
nog meer katten
en had ik
al katten gezegd?

Dat is wat ik heb,
wat ik wil
en hopelijk wat ik krijg.
Katten,
wat liefde,
een boek,
en elke dag
een stukje chocola.

(afb. gevonden via FB, eigenaar onbekend)

4 gedachtes over “Blik op de toekomst

  1. Wat een leuke tekening zeg. 😀

    Dat wil ik ook als ik oud ben, ik heb er nu 5 maar dat is wel genoeg, hahaha. Meer zou gaaf zijn, maar financieel en qua ruimte is het gewoon niet slim. Ik wil ook niemand met 10 katten opzadelen als ik dood ga dus eerst opbouwen en dan langzaam weer afbouwen. 😉

    Liked by 1 persoon

Zeg het maar!

